آتش‌سوزی شدید در «کریات شمونه» پس از حمله موشکی حزب الله + فیلم (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) شلیک ۵۵ موشک و راکت از لبنان به شمال فلسطین اشغالی + فیلم پایان فرایند دومین مرحله دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد و آغاز شمارش آرا + فیلم (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) زمان انتخابات تا ساعت ۲۲ تمدید شد اوکراین به زودی اولین جنگنده F-۱۶ خود را دریافت می‌کند انتخابات در مشهد و کشور تا ساعت ۲۱ تمدید شد (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازدید رئیس بازرسی انتخابات خراسان رضوی از تعدادی شعب اخذ رأی در مشهد از ناگفته‌های پرونده نیکا شاکرمی تا افشای پیامک‌های خانوادگی ایروانی: اقدامات رژیم اسراییل در تضاد با ارزش‌های بنیادی سازمان ملل است تصویب عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) حماس: یک اسیر اسرائیلی درحال خودکشی را نجات دادیم مدارس استان تهران فردا شنبه (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل نیست انتخابات در سراسر کشور تا ساعت ۲۰ تمدید شد + ویدیو رئیس کمیته امنیتی ستاد انتخابات خراسان‌رضوی: تاکنون هیچ مشکل امنیتی در روند برگزاری دور دوم انتخابات نداشته‌‌ایم + فیلم جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق: ایران در عملیات وعده صادق، ناتوانی گنبد آهنین را به رخ جهانیان کشید مشارکت حداکثری مردم مشهد در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی فرماندار مشهد: تمدید انتخابات از طریق اطلاعیه وزارت کشور اعلام خواهد شد | اعلام تعطیلی مدارس بعد از پایان رای‌گیری + فیلم رئیس دفتر رئیس‌جمهور: دولت آمادگی دارد انتخابات بعدی، الکترونیکی برگزار شود آیا مدارس فردا (شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل می‌شوند؟ سخنگوی شورای نگهبان: تا پیش از پایان مهلت رای‌گیری هیچ‌کس اطلاعی از محتوای صندوق‌ها ندارد
سرخط خبرها

خروج برخی نمایندگان از فراکسیون انقلاب| آزادی‌خواه: تک‌روی در انتخابات هیئت‌رئیسه برخلاف وحدت جریان انقلاب است

  • کد خبر: ۱۶۴۴۳۲
  • ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸
خروج برخی نمایندگان از فراکسیون انقلاب| آزادی‌خواه: تک‌روی در انتخابات هیئت‌رئیسه برخلاف وحدت جریان انقلاب است
عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب مجلس گفت: تک روی برخی از اعضای فراکسیون در خصوص انتخابات هیئت رئیسه برخلاف وحدت و نظم جریان انقلاب است و موجب آسیب به جریان انقلاب می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، احد آزادی‌خواه با انتقاد از تک روی برخی از اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی، گفت: فراکسیون انقلاب، فراکسیون اکثریت و تاثیرگذار است. البته در اجلاسیه اول و دوم و حتی اوایل اجلاسیه سوم فراکسیون نیمه فعال بود، اما در ۸ ماه گذشته فراکسیون را با ساختار و هیات رئیسه جدید فعال کردیم. اعتقادمان این است که مخصوصا برای ریاست خروجی فراکسیون به صحن مجلس بیاید. این یک قاعده و نظم سیاسی است که در هر دوره مرسوم بوده است.

عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب افزود: متاسفانه در اجلاسیه‌های پیشین افرادی داشتیم که برخلاف عرف و از خارج از فراکسیون اعلام کاندیداتوری می‌کردند. اما در سال جاری ما تلاش می‌کنیم که اعضای فراکسیون از درگاه فراکسیون همفکری و صحبت کنند و در مورد ریاست مجلس با خرد جمعی تصمیم گیری انجام شود. اگر غیر از این فردی از اعضای فراکسیون اقدام کند، خلاف قانون نیست، اما حتما خلاف عرف و اخلاق است.

این نماینده مردم در مجلس تاکید کرد: تک روی برخی از اعضای فراکسیون در خصوص انتخابات هیات رئیسه برخلاف وحدت و نظم جریان انقلاب است و موجب آسیب به جریان انقلاب می‌شود. در حال حاضر متاسفانه برخی از افرادی که عضو رسمی فراکسیون بودند اعلام انصراف کردند و از فراکسیون خارج شدند؛ در حالیکه این افراد با همین برند وارد مجلس شدند و با همین لیست و سر لیست نماینده شده اند و حالا از فراکسیون خارج شدند. این اقدام، اقدام خوبی نبود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->